Friday, April 14, 2006

MGM part2




در ادامه طرح دروازه چين به خاطر سنگين نشدن و بي راهه نرفتن مطلب به جزييات قرار داد شركت ام – جي – ام و كشور چين اشاره نمي كنيم فقط متذكر مي شويم كه اين قرار داد با توجه قوانين حاكم بر دو كشور آمريكا و چين و قوانين بازرگاني بين الملي به اين شركت اجازه فعاليت اقتصادي را به صوت 100% مستقل در خاك كشور چين را مي دهد به همراه 2 سال دير كرد پرداخت ماليات و كسر ماليات به ميزان نيمه از ماليات مصوب كشور چين . تمام اين موارد به صورت تام الاختيار به مدت 70 سال در مالكيت اين شركت خواهد بود .

در جولاي 1996 طرح زيربنايي ساختمان دروازه چين آغاز شد.برج ام – جي – ام داراي 88 طبقه است نماد تجارت آزاد كشور چين خواهد بود.
آسانسورهاي غول پيكر خارج از ساختمان به همراه 2 پل عظيم كه هر كدام 500 نفر را بين 87 طبقه جابجا خواهد كرد.اين 2 پل در مواقع خاص مثل آتش سوزي نقش فضاهاي امن و فرار را در بين 2 برج ايفا خواهند كرد.از اين پلها به عنوان يك نوآوري مدرن در نجات جان انسانها نام برده شده است.
مركز همايشهاي پيشرفته و هتل مافوق ستاره به صورت فوق العاده مجلل به همراه 2 سكوي هيليپد و مركز سرمايه گذاري با تجهيزاتي مدرن ومراكز درماني پيشرفته است.
5 طبقه بالايي موسوم به دروازه سلطنتي و در آخرين طبقه ديدنيهاي 5 قاره جهان به نمايش گذاشته شده است..
مركز خريد بين الملي چندين طبقه و زمين گلف مسقف در كنار دريا و موزه آبزيان دريايي و ..... از ديگر امكانات اين برج است.
برج ام – جي – ام آميزه اي است از تجليات و فناوريهاي امروزي كه تمام خواسته اي ما انسانها را در زير يك سقف برآورده مي سازد و شاهكاري است از تجربه – دانش و تكنيك هزاره جديد كه براي مردم چين
ثروت به همراه دارد.
كيفيت نا مناسب عكسها به خاطر كيفيت پايين فيلم موجود بوده است.عكسها اسلايدهاي توليد شده از فيلم معرفي شركت مي باشد .
-----------------------------

No comments: